Relax, take it easy - Reisverslag uit Malakka, Maleisië van roel heuvel - WaarBenJij.nu Relax, take it easy - Reisverslag uit Malakka, Maleisië van roel heuvel - WaarBenJij.nu

Relax, take it easy

Blijf op de hoogte en volg roel

21 Augustus 2015 | Maleisië, Malakka

Een nieuwe dag en voor het eerst voel ik mij fit als ik wakker wordt. Zal de jetlag eindelijk verdwenen zijn? Na een geimproviseerde douche ga op zoek naar een goed ontijbt en koffie. De keuze is snel gemaakt. Hetzelfde restaurantje als de dag ervoor wordt aangedaan. Nu niet alleen een kopje koffie maar ook een goed ontbijt wordt besteld. Prima voor elkaar. De rekening laat mij lachen, koffie 10 ringitt, ontbijt 8 ringitt (omelet, worstjes, bonen in tomatensaus etc.).

De rest van de ochtend en middag bezoek ik verschillende gebouwtjes, ontwijk de selfie zwaarden en bezoek kampung Morten. Mooi wijkje waar die typisch schijnt te zijn voor Maleisie. De hele dag doe ik rustig aan, op zijn tijd een hapje en drankje (lees liters water). Het weer is goed, zonnetje en een lekker koel briesje. Gevolgen aan het einde van de dag verbrande armen, nek en een mooi bruin koppie.

De avond in Melaka is prachtig. China town veranderd in een marktstraatje met veel streetfood kraampjes, cabaret (Begrijpen doe ik het niet maar aan het applaus te horen was het goed), karaoke tentjes en ga maar door. Heerlijk om een avondje door heen te banjeren. Opvallend, de selfie sticks zijn nergens meer te vinden behalve in kraampjes. Ik twijfel erover om er ook 1 aan te schaffen zodat ik terug kan vechten tegen deze terreur. Ik doe het maar niet, laat het maar gezellig blijven. Deze relaxte dag wordt afgesloten met een biertje aan de waterkant. Dit leventje bevalt me wel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Malakka

Maleisie en singapore

Rondreis door Maleisie en Singapore

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2015

I just wanna lay in my bed

29 Augustus 2015

That's where "friends" are for

28 Augustus 2015

On the road again

27 Augustus 2015

99 problems

26 Augustus 2015

It get's better
roel

Actief sinds 23 Aug. 2015
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 3874

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

17 Augustus 2015 - 09 September 2015

Maleisie en singapore

Landen bezocht: